vrijdag 26 juni 2009

Donderdag 25 juni: even bijtanken in Blijdorp


Zo vandaag weer eens een dagje naar de dierentuin geweest. We waren alweer een tijdje door alle gedoe niet in Blijdorp geweest en dat veranderd heel snel allemaal daar. En het staat garant voor leuke plaatjes. Alleen ik merkte aan mezelf dat ik niet zo rustig als normaal was. Er zijn een hoop foto's niet mooi geworden, maar ik ben dan ook nog steeds goed verkouden.




De vogels van Artica hadden het warm en probeerde zo af te koelen.


Roy vroeg al waar we naar op vakantie waren geweest. Ik wilde dat het zo was en dan het liefst zover mogelijk.


De indische antilope waren blij dat ze weer naar buiten konden.


Maar de meeste.


ja de meeste dieren,

lagen toch gewoon te slapen.

Mooi plaatje van de kraanvogels met nest.

Mooi plaatje van de jonge giraffe.

Ik hoef niet meer te zeggen wie dit is, denk ik.

De gorilla's speelde verstoppertje met een dekentje. Alsof het nog niet warm genoeg was.

De vogels pikte op het terras de koek van je bord en eigenlijk wordt er ook gevraagd of je de vogels niet wilt voeren maar ja dat doe ik daar al vanaf kleins af aan.

Geen opmerkingen: