vrijdag 19 juni 2009

Grote schat

Wat is de grootste schat wat een scrapper kan krijgen? Juist oude familie-foto's! En wat maakt ze nog waardevoller? Als het onderwerp je vader is en je ze uit de handen krijgt van je tante. Ik was dan ook heel blij er mee en wilde ze niet meer loslaten.

Lia had al voor de begrafenis gezegd dat ze de foto's bij zich had en dat ik na de begrafenis maar even met haar mee moest lopen. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen.

Toen ik ze in mijn handen kreeg, verscheen er gelijk weer een glimlach op mijn gezicht. Het zijn echt hele oude foto's van vooral pap en ik. Zo is er een oude klassenfoto van pap van de basisschool. Ik moet alleen nog even uitvogelen wie nou pap was. Ik twijfel tussen twee jongens en dat kan ook nog zo zijn dat zijn broer bij hem in de klas zat.

Ik liet mijn andere tante, Jacqueline de foto van mijn en Sander zijn. Dat was ook een giller want Sander is maar 9 jaar ouder als ik. Dus op die foto was die ook nog een jong broekie. Ook nog een foto van de vader en moeder van mijn moeder zat er bij en die was schitterend.

Dus de scrappers onder ons begrijpen wel wat ik de komende tijd doe. Juist scannen en scrappen die handel want voordat ik dingen vergeet of helemaal niet meer na kan vragen wil ik het klaar hebben, want dat roept het wel op. Woede dat ik het pa niet meer kan vragen.

Geen opmerkingen: