donderdag 25 juni 2009

Dinsdag 23 juni: Ik kaakchirug en de zomer begonnen.

Ja ja ik heb het lang uit weten te stellen maar ik moest er wat aan gaan laten doen. Tijdens de laatste periode van pap had ik onwijs veel pijn van mijn tanden, maar net als mijn ouders ook onwijs veel angst voor de tandarts en dus kwam het zover dat ik naar de kaakchirurg moest. En die afspraak stond voor 4 juni. Gelukkig had ik hem al eerder verzet want ja daar stond me hoofd niet naar die dag.

Na de zoveelste antibioticakuur was het dan zover. Ik moest er om 15 uur zijn en werd pas om 16 uur geholpen. Met de minuut langer werd ik angstiger en dus was het huilen toen ik eenmaal in de stoel zat. Er moet een hoop gebeuren en dat mag gelukkig wel onder narcose. Maar ik moet even kijken wanneer. Volgende week een afspraak maken met de anesthesist om te kijken of die het aan durft met mij omdat ik iets te fors ben.

Thuisgekomen de sleutels terug gebracht naar Jack en toen was het wat eten we vanavond. Ik voorgesteld om bij ons te BBQ en. Ik wilde me zinnen verzetten en zo geschiedde. Heerlijk gegeten en vooral veel gelachen. De vuurkorf aan en de meiden de marsmallows roosteren en de kat bij de BBQ weghouden natuurlijk, normaal ligt die er boven op.


Mam kwam ook nog even kijken hoe het 's middags was gegaan en om nog wat ontbrekende papieren te brengen. Nadat de buufjes wegwaren raakte Roy en mam in een zwaar gesprek. Voor hun goed maar ik wilde dat nog niet en ben dus maar de keuken gaan doen. Scheelde de dag erna weer.

Geen opmerkingen: