woensdag 17 juni 2009

Dinsdag 9 juni: Na de uitvaart.

Remy was zijn sleutel vergeten en hoorde zijn telefoon niet. We werden eerst gek van hem van het bellen naar ons en daarna werden we gek van hem dat hij de telefoon niet opnam. Uiteindelijk is die via een ladder van de buren door een bovenlichtje gekropen en is zo binnen gekomen. Maar wij wilden laten weten dat we bij ona aten en we kregen hem dus niet niet te pakken. Maar goed we kregen hem net op tijd te pakken en was hij nog op tijd voor het eten.

Want ik heb maar gewoon gekookt, dat konden we wel gewoon gebruiken. En de meatloaf met aardappelpuree en boontjes gingen er dan ook heerlijk in.

Ondertussen waren we al flink aan het sms'en met de Kraytjes. Helaas waren ze natuurlijk in Frankrijk en heb ik ze ook wel gemist maar was ook blij dat ze genoten hebben. Alleen toen ik Isa zag, zag ik dat het toch niet helemaal gelukt was toen ze er eindelijk waren. Want ze hadden flink wat file met terug komen.

We zijn flink in de knuffels gezet en we hebben al aardig wat verhalen gehoord van de dames vooral. Ook de heer liet zich niet onbetuigd en uiteindlijk zijn ze toch nog een uurtje geweest.

Ik was dan ook blij dat alles om half 12 naar huis was en de rust weer een beetje keerde. En we nog even een tijdje met de hondjes en de kat konden doorbrengen en even op internet konden kijken wat er was gebeurt.

Maar mijn hoofdje op het kussen was het lekkerst. Ik heb heerlijk geslapen.

Geen opmerkingen: