zondag 19 juli 2009

Zondag 19 juli: van alles wat

Tja ik ben bezig om eindelijk echt mijn scrapzooi te ordenen en dat valt nog niet mee kan ik je verzekeren. Het is zo dat scrappers verzamelaars zijn, alleen de meeste ruimen het gelijk op. Ik dus niet en dat werkt nu even tegen me. Maar ik krijg het vooral elkaar.

Verder heb ik ook weer mijn eerste scrapwerkje gemaakt en je moet alleen niet vragen hoe. Ik kreeg me foto's niet in kleur uitgeprint (had de kleurwaarde op grijs staan) Ik was niet tevreden met het scrijven (hup foto van de lay out en opnieuw en nog gaat het bijna fout) Ik kon de hotfix niet aan doen (vind je het gek hier, drie stekkerdozen en alles tot de nek toe val) Ik heb ze afgekregen maar wel met flinke omwegen en een beetje hulp van Roy. Alleen had hij er toen alweer spijt van dat hij had gezegd dat hij het leuk zou vinden dat ik weer eens ging scrappen.

Als ik er aan toe kom vandaag om ze goed op de foto te zetten zal ik ze vandaag nog plaatsen en anders komen ze van de week. Eerst maar eens zorgen dat het hier weer netjes is. En dat wordt nog een flinke klus. En nu baal ik want er staat weer een leuke sketch op het SA forum.

Ook ben ik gisterenavond begonnen om alle zelf geschreven gedichten eindelijk op volgorde eens in een boekje te schrijven. Gisteren heb ik 2002 gedaan. Het jaar van de Hodgkin, over emoties gesproken. Je zag het echt op en neer gaan. En dan moet ik die van pap nog doen.

Geen opmerkingen: