woensdag 1 juli 2009

Het weekend

Chelsea zou vrijdag komen want Remy wilde naar zijn vrienden. Dus toen ik donderdag belde hij laat hij haar zou komen brengen was het zaterdag. Hij ging niet naar zijn vrienden maar met een vriend naar parkpop.

Dus kwam onze grote vriendin zaterdag bij ons logeren. En dit keer hebben we weer moeten scheids-rechteren, maar nu niet alleen voor de dame. De heer Poezewoes had door dat hij heel leuk kon pesten want wij hielden Chelsea toch wel in de gaten. In zovere had die gelijk alleen dame blijft eigenwijs en hij heeft een paar keer moeten rennen omdat ze achter hem aan ging. Ze jaagt alleen op ze doet verder niks en dat vond ik dit weekend niet erg. Moet hij maar niet vervelen.

Ook ben ik zaterdag begonnen met een deken haken voor mezelf. Ik kon toch geen kant op en in het wilde weg haken vond ik niets. Dus ik heb een heerlijk klusje voor van de zomer.

Geen opmerkingen: