donderdag 9 juli 2009

Donderdag 9 juli: Ziekenboeg

Vannacht gelukkig redelijk goed thuis gekomen en ook nog boven gekomen in bed. En ik heb ook nog geslapen.

Vanmorgen ging het alleen niet goed met Roy. Hij had al een paar dagen last van zijn keel en dat kwam vanmorgen eruit. Een goede keelontsteking en dat heeft hij een hele tijd niet meer gehad. Normaal had die het een paar keer per jaar. Die is dus vandaag maar thuis gebleven.

Met mijn knie gaat het redelijk. Hij voelt zwaar beurs en is nog wel wat dikker, maar ik heb gelukkig geen last van stijfheid aan die kant. Ik heb ook een kleine blauwe plek erop zitten. Dus ik heb hem toch wel goed geraakt want ik heb bijna nooit geen blauwe plekken.


Mijn linkervoet is nog wel pijnlijk, ik kan er niet te lang mee lopen. Ook is die goed stijf. Het lijkt wel gelukkig allemaal mee te vallen. De zwelling zijn gelukkig wel weg en zal het alleen een paar dagen flink gevoelig zijn.

Ik heb ook onwijs veel spierpijn in mijn linkerarm. Waarschijnlijk toch nog van de val maar dat zal met twee dagen wel weg zijn.

Alleen nu konden we niet meer doen wat we wilde en dat wordt volgende week balen. Ook wordt het afwachten of we zaterdag naar de markt kunnen voor Musicals in Delft. Danique heeft er zo hard voor gewerkt en getraind en eigenlijk wil ik het niet missen. Dus duimen jullie voor me dat ik dan weer uit de voeten kan, letterlijk en figuurlijk?

Geen opmerkingen: