dinsdag 7 juli 2009

Dinsdag 7 juli: beestenbende

Gisteren eerst lekker uitgeslapen en toen de kleine gaan halen. Ben zat weer bij de buren het weekend en moest gisteren ook naar de trim-salon (was heel hard nodig *schaam*) , maar toen ik daar aankwam zei Isa dat Ben apporteerde. Ik heb haar net niet voor gek verklaard maar geloofde het niet. Tot ik het vanavond met eigen ogen zag.

Vanmiddag liep ik bij het Lidl en zag een aanbieding voor 5 Dunlop tennisballen voor 5 euro. Nou waren die van ons over verdwenen of aan vervanging toe omdat ze te vies waren om beet te pakken of niet meer stuiterde.

Nadat ik de herdenkingsdienst voor MJ had afgekeken, ben ik de honden uit gaan laten. De ballen mee want ik moest ze een beetje moe maken voor morgen. We komen bij de tuin van Jack en ze komt naar buiten. Ik gooi ondertussen een bal voor Tibor en Ben gaat hem halen de gek. En ik gooide nog ver en dat maakte niks uit voor die kleine. Zeker 15x is die er achter aangegaan.

Toen Tibor het in de gaten kreeg dat we met de ballen aan het spelen waren, kwam die er eentje halen en vloog de tuin van de Kraytjes in. Die is er precies 1x achter aan gegaan de sukkel.

En Thomas was gewoon blij dat we er weer waren. Hij kan weer in en uit en is al meerdere keren vandaag een knuffel komen halen.

En nu ga ik in lekker in bad en dan slapen. Morgen een speciale dag met een speciaal iemand, dus als jullie me zoeken hebben jullie lekker pech.

Geen opmerkingen: