donderdag 2 juli 2009

Woensdag 1 juli: Watergevecht

Zo zit je heerlijk op de bank te haken en een beetje tv te kijken en zo ben je bezig je man zover te krijgen om een water gevecht te houden. Oftewel de jongste oogappel kwam langs en mocht Roy wakker maken om een vraag te spelen. Nou ging dat niet helemaal zoals het moest en Roy lag bijna tegen het plafond, maar dat mocht de pret niet drukken.

Even gauw eten en alle beestjes verzorgt. De paar boodschappen gedaan en toen de meiden het goede nieuws brengen. Zijn ze me gevlogen, stelletje lekkerdjes. En dan aan mij vragen of ik Roy zover wilde krijgen. Dus maar even opgebeld naar de dames met de vraag waar ze waren en ja hoor 5 min later stonden ze er met zijn drieën (Danique had een vriendin daar.)


Toen was het zorgen dat de munitie klaarstond en de was veilig binnen was. Aangezien ik vandaag veel heb gewassen stond de wasmand nog buiten en daar kon ik nu mooi de ballonnen in kwijt. Alleen dit was lang niet genoeg en de flessen en emmers waren ook niet aan te slepen.


Het duurde te lang naar onze zin en dan gaan we klieren. De eerste druppels gingen dus al door de lucht toen ze nog aan de koffie zaten.


Ik moest natuurlijk ook nat en dat vond Jack wel wat. Ik had inmiddels de goede camera ingeruild voor de oude en dat heeft wel leuke plaatjes opgeleverd maar dan valt ineens het verschil tussen de camera's meer op.


Ja ja Roy moest er ook aan geloven en wat kan die nog hoog springen. Deze kon die nog ontwijken.


Deze bende niet meer. Hoe gaat dat gezegde ook al weer. "Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten" (Staan twee mensen op waarvan ik geen toestemming heb dus heb het gezicht onherkenbaar gemaakt.)


"Het koelt wel lekker af schat. Ja schat dat weet ik." Ik was dan ook kleddernat, maar mijn onderbroek is gespaard gebleven, he Jack, van je dochter moet je het maar hebben.


En de beesten die hebben maar binnen gezeten, aangezien onze tuin weer eens het zenuwcentrum was. Thomas was dus blij dat die weer naar buiten kon. Alleen het lopen was even moeilijk want alles was echt drijfnat bij ons.

Ook hoorde we van alle kanten dat de kinderen mee wilde doen, maar we begonnen natuurlijk pas om half negen en dan moeten de meeste naar bed want morgen nog gewoon school hier. We hebben al beloofd dat we het de volgende keer 's middags doen. En nee hoor, we zijn niet gestoord, gewoon gek op onze meiden en op kattenkwaad uithalen.

Geen opmerkingen: