vrijdag 18 december 2009

DD Zondag 13 december: Dagje Limburg.


Vandaag een dag op en neer naar Limburg. We konden de honden niet kwijt en dat was al een drama op zich. Toen ik ook nog zag dat de treinen niet reden was ik even flink boos en hoefde het van mij niet meer. Maar ik wilde wel dolgraag naar mijn schoonfamilie. Dus de buurtjes pasten een dag op en wij pakte het eerste stuk de bus naar Schiedam.

Dat hadden we beter niet kunnen doen. De busschauffeur had dat stuk dus nog nooit gereden en we kwamen bijna te laat voor de trein naar Rotterdam. Om een lang verhaal kort te maken die hadden we nog en op Eindhoven was het ook een zooitje en die hadden we ook nog net. Al werden we wel gemaand dat we snel moesten lopen.

In Roermond eerst even bijgekomen bij mijn schoonmoeder en toen Esther gebeld. Die kwam even met grote neef en "hond". Maar dat was wel even gezellig en we zijn weer bijgepraat. Daarna zijn we even de stad ingegaan en hebben even op het verwarmde terras gezeten van Munsterhof en dat was wel nodig ook want het was echt koud. Dat beloofde nog wat voor de rest van de week.

's Avonds lekker gegeten bij mijn schoonmoeder en nog even op zoek naar Mary Poppins gekeken en toen de terugreis. We zijn maar slim geweest en zijn via Utrecht terug gegaan. En op Utrecht centraal hing deze kerstversiering. Roy vroeg gelijk wat ik nu weer ging doen. Maar ik vond ze zo leuk.




Geen opmerkingen: