woensdag 30 december 2009

DD Donderdag 24 december: Kerstavond.

Kerstavond hebben we lekker rustig aan gedaan. Lekker in makkelijke kleding op de bank naar de tv gekeken. Als eten hadden we hertenbiefstuk met een kipcocktail als voorafje. Ook hebben we alvast één cadeautje aan elkaar gegeven.

Ik heb van Roy gouden hartjes oorknopjes gekregen. Hij vindt het zo leuk dat ik tegenwoordig weer aardig wat oorbellen draag. Ik heb er een hele tijd niet tegen gekund en toen heb ik weer zweerknopjes in gedaan en dat is goed gegaan en nu kan ik weliswaar alleen echt goud in maar ik kan weer oorbellen verdragen en dat vind ik toch wel leuk hoor.



Roy heeft zijn cadeautje zelf uitgezocht. Hij wilde een nieuw horloge en daar heb ik al vaker naar staan kijken bij hem. Alleen wist ik echt niet wat ik dan voor hem mee moest nemen en dus hebben we het nu maar zo opgelost. Hij heeft nu een heel mooi titanium horloge met zwarte wijzerplaat en is daar ook heel erg bij mee.

Voor de dieren doen we ook elk jaar een cadeautje, als we cadeautjes geven aan elkaar. Nu deden we het en hebben we de beestjes ook weer eens verwend. En daar waren ze heel blij mee, alleen Ben wat minder.



Tibor met zijn nieuwe aapje.



Ben met zijn Beertje.



Thomas met zijn bij aan een draadje. En hij heeft er gelijk meegespeeld dat was niet normaal meer. Roy was gewoon op een gegeven moment het stokje kwijt. Zo hard ging Thomas ermee om.



En Tibor kwam nog even bedanken voor de cadeautjes en het lekkere eten.

Geen opmerkingen: