woensdag 30 december 2009

DD Maandag 28 december: Oppasbeestjes.

De afgelopen dagen heb ik de huisdiertjes aan de overkant weer verzorgd. Alleen had ik er dit jaar een beestje en een taak bij. Viper werd voor het eerst alleen gelaten en Isa had het daar toch wel moeilijk mee. Ik kan je verzekeren dat het met Viper goed ging. Alleen met de andere twee katten minder. Ze waren haar al vrij snel zat hoor. Ze liet ze dan ook niet met rust, maar ook mij niet als ik er was.



Spelend met de draad van de camera.



Heel zelfverzekerd in de camera kijkend.



De belangrijkste reden waarom ik twee keer per dag ging. Ze viel er af en toe op aan alsof ze uitgehongerd was.



Zo werd ik elke dag begroet. Alleen op de laatste dag is ze me twee keer ontsnapt, gelukkig was ze nog niet te slim en kreeg ik haar vrij makkelijk te pakken. Later is ze er ook vandoor gegaan bij haar vrouwtje. Ik was blij te horen dat het haar niet alleen bij mij lukte.



De vissen moesten er ook aan geloof en voor ze kon hengelen heb ik de deksel maar weer dichtgedaan. Ze is af en toe zo razendsnel.



Mulan zat hoog en droog in het raamkozijn in de hoop dat ze Viper kon ontlopen.



Toulouse probeerde het ook maar ja op de salontafel zit je niet echt buiten het bereikt van een kitten van 14 weken.



Dus af en toe moet Viper bij Toulouse het onderspit delven. Hij liet haar duidelijk merken dat ze die dagen te ver ging.

Toen haar vrouwtjes eindelijk terug waren uit Frankrijk wilde ze ook alleen maar spelen. Tijd voor knuffelen en stil zijn had ze genoeg gehad. Ze wilde alleen maar een kitten zijn en iedereen tot spelen aanzetten. Alleen na een autorit van vier en een half uur dacht de rest daar anders over.

Geen opmerkingen: