zaterdag 19 december 2009

DD Vrijdag 18 december: Cadeautjes halen.

Ik moest vandaag weer naar de gebittenboer. Toch nog maar even voor de feestdagen. Anders wordt het me te lang en dan kan ik dadelijk met de feestdagen niet eten en dat ga ik lekker wel doen.

Daarna ben ik naar de stad gegaan voor de cadeautjes. Ja ik weet het aardig laat en ik heb geeneens alles. Maar eerst even foto's gemaakt van de bijzondere sfeer op de markt.



De nieuwe kerk met sneeuw.



De kerstboom met sneeuw.

En 's middags hebben we elkaar toch maar eens gefeliciteerd. We zijn elf jaar samen waarvan op de dag af zeven jaar in ondertrouw. Ook is Tibor vandaag jarig. De grijsaard is alweer 8 geworden. Alleen dat zou je niet altijd zeggen zoals die zich af en toe gedraagt. Verder nog wat boodschappen gedaan en de rest van de dag alleen maar gedaan wat we wilden. Lekker lui wezen dus.

Geen opmerkingen: