maandag 28 december 2009

DD Maandag 21 december: Mijn verjaardag.

En zo was ik alweer een jaartje ouder alweer 32 jaar oud. Mijn moeder en broertje konden door de gladheid en snel niet komen. Ik vond het te gevaarlijk en heb ze dan ook vriendelijk verzocht niet te komen. Als totzelfs de bussen en alles niet rijden waarom zou ik van hun dan wel verlangen dat ze kwamen. Dus dat werd een rustige verjaardag dacht ik.

Elk jaar voordat de Top 2000 begint, heb je op radio 2 bij de Gouden uren een tombola. Gewoon een keuze uit 50 nummers uit de top 2000 dan mee bingo'en. We doen nog elk jaar mee en Roy had al twee keer gewonnen. Hij wilde de hattrick vol maken en dat is hem dus gelukt. En dat op mijn verjaardag.



Het was echt alsof hij een oude vriend aan de telefoon had, maar ja we zijn dan ook vorig jaar nog bij hem in de studio geweest en toen was het al leuk met de presentator. Jan Willem is dan ook één van onze favoriete presentatoren en we zijn blij dat hij een extra uurtje heeft gekregen. Alleen dat het dan net in de ochtend moet zijn vonden we minder. Vooral Roy want die moet tijdens de Top 2000 gewoon werken en zal hem dan ook illegaal of niet horen.

Qua visite was het lekker rustig. We hadden er maar weinig uitgenodigd en mam en Remy konden niet komen natuurlijk, dus zijn alleen onze oogappels geweest en hun moeder. Hun vader was goed ziek en bleef dus maar verstandig thuis. En wij hebben een spelletje Skip Bo gedaan. Dat was alleen alweer veel te lang geleden. En een lol dat we hebben gehad. Ik zal alleen de onderwerpen maar niet herhalen waar we het over hebben gehad.


Het spel weer eens uitgebreid op tafel.



De gezworen kameraden naast elkaar. Dat hebben we geweten.



Danique en ik.



Onze beste vriendin Jackie.



Danique is op een gegeven moment tussen de gezworen kameraden in gaan "hangen". Alleen het werkte niet echt en ze gingen gewoon door.


Aan het eind van de avond zag ik ineens iets bewegen onder de tafel. Thomas lag te spelen met de staart van Tibor en die gek bleef gewoon door kwispelen. En wij maar brave jongen tegen Tibor roepen en daar ging de staart weer en een lol dat we erom hebben gehad.

De dames gingen om half één naar huis en tot die tijd hebben we alleen maar gelachen. We hadden de volgende dag dan ook buikpijn van het lachen.

De cadeautjes:



De laptop die ik van mijn hubbie heb gehad. En waar ik onwijs blij mee ben.



De wolvenspulletjes van de Kraytjes.


En wat later maar niet minder blij ermee een tekentablet van mijn moeder en Remy. Nu er nog mee om leren gaan.

Geen opmerkingen: