zondag 29 november 2009

Zondag 29 november: Vele evennementen.

Net even gekeken naar alles wat er te doen is in de buurt met de feestmaand in het vooruitzicht. En dat is veel. Zo is er in onze vaste badplaats het Coolevennement. Oftewel Scheveningen is helemaal omgebouwd met een langlaufbaan, een tubebaan en vooral met een iglotent met ijsculpturen (die staat in Roermond ook maar dan tot februari) Dus daar gaan we maar eens een kijkje nemen.

Ik wil graag een keertje naar Blijdorp want de jongen groeien als kool en dat zijn er inmiddels een hoop. Plus dat ik na de zomer niet meer ben geweest.

Antwerpen een bezoek brengen in de kerstperiode is nog steeds een droom van me. Nou hebben we misschien de overkant (de buurtjes dus) zo gek om een keertje mee te gaan. Dus wie weet.

Maar ook in Delft komt de lichtjesavond er weer aan. En dat is toch ook elk jaar leuk. Zaterdag hebben ze eerst een groot sint gebeuren en misschien dat ik wel even ga sfeer proeven.

Ook met de top 2000 zijn we dit jaar weer volop bezig. Zo hebben we via kennissen van ons kaarten voor de top 2000 agogo waar op 19 december met ze naar toe gaan. Misschien dat we nog een dag tijdens de uitzending van de top 2000 naar het Beeld en Geluid museum gaan met onze vrienden uit Barchem maar dat is nog een echte misschien.

Plus dat de kerst zelf eraan komt en met oud en nieuw zitten we als het goed is in het zuiden. En dan nog mijn verjaardag. Ah ik houd me de komende maand wel bezig. En pap? Pap die kijkt als een engeltje met ons mee. Vrijdag gaan we een grote kaars brengen naar hem en opa en oma en alvast een kerststukje. En waarom vrijdag? Vrijdag is het alweer een half jaar dat hij er niet meer is.

Geen opmerkingen: