zondag 22 november 2009

Ja ja.

Hij doet het weer. Mijn compie is weer in bedrijf. Nu alleen nog even zorgen dat ook de laatste dingen het weer doen en dan kan ik weer verder waar ik gebleven was. Dus nog even geduld ik ben er mee bezig. Ondertussen ben ik mijn blog (dus niet de hyves) aan het veranderen. Morgen weer even spelen met PSP. Ik wil ook een nieuwe banner gaan maken. Die ik nu heb valt uit de toon. De kleur is niet goed meer en hij is te klein. Maar dan moet ik eerst even de foto´s terug halen van Roy´s pc. Die heeft even de foto´s gered die nog op de harde schijf stonden. Dat was van iets meer als een maand. Zover loop ik achter met de blog. En zodra die is bijgewerkt gaan ze naar de externe schijf.
Maar eind goed al goed. Morgen weer verder knutselen met de blog.

Geen opmerkingen: