maandag 2 november 2009

Woensdag 7 oktober: Bouwput station Delft

Ja ja ik heb hem ook moeten halen. Mijn "rijbewijs" (oke brommercertificaat omgezet naar rijbewijs) maar ik heb hem. Er staat een onwijs stomme foto op maar dat maakt niet uit. Een pasfoto laten maken een week na een operatie vraagt om stomme pasfoto's.

Maar goed toen ik bij het gemeentehuis weg liep kwam ik langs het station in Delft. Of oke wat er van over is. Het is gewoon zonde om het aan te zien hoe ze de monumentale panden slopen. En ik weet we worden er dadelijk allemaal beter van, maar voorlopig haat ik de spoortunnel nog. Ik dacht dat ze hem gingen boren om zo min mogelijk te slopen. Alleen nu ligt alles nog op zijn gat en dat wordt de komende jaren alleen maar erger.

Delft wint de komende tien jaar niet te prijs voor mooiste en toeristvriendelijke stad. Laat staan wat voor ramp het wordt voor de inwoners van Delft. Er is nu al vaak geen doorkomen aan.






Geen opmerkingen: