maandag 2 november 2009

Donderdag 8 oktober: Verjaardag mam

De eerste in de reeks verjaardagen is voor mam. En dat was geen gemakkelijke voor ons allemaal. Ik heb de hele dag een rotgevoel gehad en toen ik 's middags dan ook de videoclip tegen kwam van Ilse deLange - I still cry was het hek van de dam. Ik ben begonnen met huilen en hield niet meer op. Toen ik ook nog de aflevering keek van Mcloeds Daughters waarin Claire verongelukte en begraven werd was het helemaal verschrikkelijk. Maar ja we zouden uit eten gaan. Ik heb Roy maar een smsje gestuurd en die was vijf minuten later thuis. Toen kwam ik eindelijk weer een beetje tot mezelf. Alleen had drie uur brullen wel zijn sporen achter gelaten.

Maar goed om vijf uur kwamen mam en Remy. En Remy had de nieuwe bruikleen pc voor mij bij zich. Dat was zo fijn om te weten dat ik morgen die oude bak kwijt ben.

Om zeven uur zijn we naar het nieuwe wok restaurant gegaan, alleen zat die al helemaal vol. Dus optie twee dan maar en daar hadden we nog wel een plekje en bij Royal Palace in Delft hebben we ons echt niet verveeld.

Mam en lopen is nog steeds als vloeken en dus scheurde ze langs op haar brommer.

Sander was daar met zijn collega's en die heb ik maar gelijk even de camera gegeven. Ik moest en zou weer een foto hebben van ons vieren.

Roy was alleen minder blij met de camera bij het voorgerecht en dat was pech voor hem. Ik vond het wel een goed idee.

Mam en Remy in een melige bui.

Remy lachen! Huh wat moet jij nou weer?

Mam en Roy bij de wokken en grilplaat.

Remy's eerste getapte biertje. Het ging geeneens zo slecht.

Weer eens een leuke foto van ons samen.

AAAAAAHHHHHHHHHHH


En wij maar serieus kijken wat we wilden nemen.
Na dat we klaar waren hebben we nog een tijdje buiten staan praten. Dat werd weer eens een heftig gesprek. Maar het was wel goed voor alle party'en om de neuzen weer dezelfde kant op te krijgen.

Geen opmerkingen: