donderdag 12 november 2009

Het zal toch niet

Komen we gisteren thuis vanuit Vught na een voor ons toch wel heftige begrafenis (daarover later meer) en ik denk ik ga even lekker me afreageren en even bij lezen en dan blijkt mijn pc het niet meer te doen. Waarschijnlijk moederbord kapot. Ik baal flink en mijn persoonlijke helpdesk nam zijn phone weer eens niet op. Ik hoop het in het weekend opgelost te hebben, maar ik ben er bang voor. Dus voorlopig moet ik samen doen met Roy en zijn pc en ik kan je alvast melden dat ik er alleen op kan als hij er niet is en met de top2000 voor de deur zal dat heel zeldzaam zijn. Ja ik baal dus echt flink. Ook al omdat ik nog een hoop leuke foto's had wachten voor hier. Maar goed er wordt aan gewerkt (ALS IK REMY TE PAKKEN KRIJG!!!!!!!!!!!!)

Geen opmerkingen: