zaterdag 28 november 2009

Dinsdag 24 november: Isa jarig.

Vandaag alweer de volgende verjaardag. Isa is alweer 17 geworden vandaag. Ze wilde het alleen vieren voor haar vrienden en dus was het cadeautjes halen en er heen. Het kon ook alleen tussen 17 en 19 uur want ze gingen uit eten en anders was ze nog niet terug van school. Oke meis wat jij wilt.



Het uitpakken van het cadeau vond Viper toch wel zo leuk. Zo kroop dan ook overal onder en liep er daarna nat zo hard overheen.



Totdat de grote handen kwamen van Roy. Toen kon Isa even haar cadeautje uitpakken zonder dat ze bang hoefde te zijn voor haar kat.



Isa met de fotolijst en de kaart van ons (die ze wel erg lachen vond net als ik dus) en natuurlijk met Viper. De gelijkenis is ook wel aanwezig.



Spelen met de nieuwe speeltjes en het inpakpapier is wel zo leuk.



Maar ook vermoeiend.

Daarna heeft Isa haar maar opgepakt want het was vrij druk in huis. Maar mama moest even haar vriendin wegbrengen en toen zocht ze een andere schoot om op verder te slapen. Alleen werd het geen schoot maar een borst. Na een incident met haar pak ik haar zelf niet meer op. Ik wil niet het risico lopen dat ze weer ongelukkig valt. Ja dat is mij dus gebeurt toen ze nog heel klein was. Maar nu kwam ze heel doelgericht op me afwandelen en heeft ze een half uur bij me gelegen en hebben we lekker gekroelt en gedaan en dat was heerlijk. En dat belooft wat voor volgende maand. Dan mag ik weer op de beestjes passen aan de overkant en daar kijk ik nu al naar uit kan ik je melden.

(Isa de foto's komen jou kant op als ik weer kom)

Geen opmerkingen: