zaterdag 23 mei 2009

ziekenboeg week 21

Pap:

Deze week is het weer op en af. Hij eet wel een beetje, maar neemt te weinig flesjes. Hij slaapt soms hele dagen of hij is hele dagen op. Een tussenweg is moeilijk te vinden voor hem en als dit werkt dan zij het zo.

Dinsdag 26 mei moet hij om tien voor 9 bij Daniel den Hoed zijn voor de second opinion. Mijn jongste oom gaat mee want die rijd waar we heel blij mee zijn. We moeten alleen al vroeg weg, maar voor het goede doel zijn we dat bereid. Nu maar duimen dat daar wat uit gaat komen. Al is het maar om de pijn te verlichten en de kwaliteit van leven te verbeteren.

Mams:

Na een niet zo goed weekend gaat het nu gelukkig een stuk beter en draagt ze in ieder geval de band weer. Ze is totzelfs even bij Esther geweest en heeft ze getekend voor extra thuishulp. Dat ontlast Esther gelukkig wat meer.

Roy:

Roy heeft inmiddels nog 2 eenheden insuline extra want door alles wat er speelt en andere medicatie die Roy gebruikt krijgen ze de suiker nog niet laag genoeg en we denken dat hij dinsdag nog wel een paar eenheden erbij krijgt.

Ikzelf:

Ik modder een beetje door. Moet goed op mijn spieren letten en dan gaat het wel. Ook heb ik voor 4 juni een afspraak staan bij de kaakchirurg en hoop ik de pijn tot die tijd onder controle te houden. Leve de angst voor de tandarts.

Geen opmerkingen: