zaterdag 30 mei 2009

Misverstand uit de weg ruimen

Ik heb ooit in een blog geschreven dat pap en mam geen contact wilde met mensen omdat ze het even niet aankonden. Gisteren heb ik gemerkt dat dat een beetje verkeerd is opgevat. Dat merkte ik gisteren aan de tante van mijn vaderskant. Helaas door omstandigheden is het contact met die kant verwaterd. En nu is dat dus heel raar allemaal. Alleen die durfde dus door mijn opmerking geen contact te zoeken met pap en dat terwijl ze als broers en zussen toch wel graag wilde en deze blog dan ook nauwlettend in de gaten hielden voor nieuws. Gelukkig is dat van mij zijde met mijn tante nu min of meer uitgepraat, maar het zit me toch niet lekker.

Dus bij deze. Pap vind het heerlijk om reacties te krijgen en of kaartjes of andere blijken van medeleven. Hij leest trouw elke dag mijn blog en bij onjuistheden krijg ik nog net zo hard een tik op min vingers. Dus kaartjes en reacties zijn welkom en bellen in mindere mate ook. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ze alleen maar aan de telefoon hangen, maar de telefoontjes die ze af en toe eens krijgen vinden ze ook fijn.

Bij deze wil ik dan ook zijn collega's bedanken die hem regelmatig een hart onder de riem steken en laten weten dat ze meeleven en ik wil Margo speciaal bedanken. Op de juiste tijd op de juiste manier weet je me op te beuren en dat terwijl we elkaar eigenlijk geeneens kennen. Dank je wel daarvoor (hele dikke knuffel)

En natuurlijk verder iedereen die het wel en wee volgt van ons hectische leventje.

Geen opmerkingen: