donderdag 14 mei 2009

Bevrijdingsfestival Den Haag


Ik weet het, het is al even geleden, maar ja ik kan natuurlijk niet achterblijven met een klein fotoverslagje van mijn favoriete band. Ik wist dat ze het bevrijdingsfestival af zouden sluiten in Den Haag en ik had ze al een hele tijd niet gezien. Uiteindelijk zijn we ondanks de dreiging van het weer toch gegaan.


We waren er al tijdens het opbouwen. De band die toen bezig was klonk op zich wel goed maar veel te hard en daardoor te scheeuwerig.

Actiefoto's


Martin


Benjamin


Patrick

Sandro


Dave

En ja we hebben een paar flinke regenbuien gehad en ja ook bij Van Dik Hout was het geluid niet goed en ja we hebben aardig wat last van onze oren gehad, maar het was het allemaal waard. Ik zie ze alleen liever toch in het theater.

Geen opmerkingen: