dinsdag 26 mei 2009

Hemelvaart


Woensdag 20 mei belde Remy op. Of hij mijn oplader voor de camera kon lenen. Hij was de zijne kwijt en we hebben dezelfde camera. Ook heb ik hem maar een extra batterij meegegeven. Hij had de volgende een evenement en daarvoor zou die foto's maken.

Tussen neus en lippen door vroeg hij ook of Chelsea dan bij ons mocht logeren. Hij was natuurlijk de hele dag weg en kon dan niet haar uitlaten. De vorige keer was het goed gegaan en dus zeiden we ja.

Achteraf was ze heerlijk vervelend maar ja de honden hebben zich kostelijk vermaakt. Alleen moest ze aan de lijn blijven en daar baalde ze van. Dan moet ze maar luisteren.


Donderdag 21 mei had ik met ma afgesproken. We zouden even gaan kijken bij Remy en bij het evenement van hem en zijn vriend. Toen ik stond te wachten zag ik dit gebouw liggen en zag ik er een mooie foto in. Ik kon het niet laten en ben het gewoon gaan proberen om er een mooie foto van te maken.


Alleen toen ik het gras opstapte kwamen er 20 eenden om me heen staan die dachte een lekker snackie te krijgen. Ze hadden pech want ik had niks, maar er liep wel een hele mooie eend tussen.

Remy en mam

Mam en ik

Remy en zijn vriend Hans


Tja kleine mannen worden groot en zo af en toe een lekker biertje gaat er wel in. Alleen dat ze zo een grote ervan moeten maken is ook wat overdreven.


Het was een succes en de kinderen genoten. Mannen ga zo door en hier nog even hun link www.all4all-events.nl (bij Agneta speeldag staan meerdere foto's.)
Remy in zijn element. Beetje kinderen helpen. Lekker buiten met zijn handen bezig zijn en dan ook nog met een handycam en een fotocamera in zijn handen. De meeste foto's van de dag zijn dan ook van hem die op de website staan.


Eenmaal thuis hebben we even wat gedronken en had pap zin in chips. Dat was een wonder maar hij heeft wel heerlijk ervan genoten.

's Avonds zouden we gaan BBQen en ook daarvan heb pap aardig gesmult. Hij heeft er totzelfs even bij gezeten. Alleen na een half uur a uur kreeg die hele koude handen en is die toch naar binnen gegaan. Het was gewoon geen doen en dat kennen we nog van de ziekte van Roy.

Mam ging om half 10 naar huis en pap een uur later. Moe maar voldaan wilde ik toen naar boven gaan. Even internetten en dan slapen. Alleen de telefoon ging. Het was mamske. Ze had vandaag bezoek gehad uit Vught en was daarna bij Esther geweest. Dus nu is het even afwachten hoe het verder gaat. Het gaat nog te veel op en af.


Vrijdag 22 mei is Chelsea weer opgehaald door Remy en die twee van mij? Die waren kapot en hebben dan ook even de tijd nodig gehad om bij te komen. Thomas is deze keer zijn eigen gang gegaan en kwam ook meer naar beneden als Chelsea er ook was. We gaan de goede kant op alleen moeten we Chelsea nog steeds in de gaten houden, want soms vergeet de dame haar manieren.

Geen opmerkingen: