zondag 17 mei 2009

Fotoverslag van een weekendje weg


Roy had het wel verdiend ik kreeg hem bijna niet wakker toen we bij Eindhoven kwamen. Maar ja we waren net bij dr Rogge geweest en hadden de honden naar hun logeer-adressen gebracht.


Op zaterdag ben ik met Esther de stad even ingegaan. We moesten boodschappen doen en we wilden even bij beppen. Alleen dat nou net de muziekkapel vandaag moest spelen. Het was wel leuk alleen na elk nummer hadden ze 5 min pauze.


Na het werk kwam Jessie ons ook vervelen. Toen dreef ze eerst mams toen wanhoop, daarna haar vriend die ook nog even kwam en toen moest ze zelf even stoom afblazen.


Maar verder is het wel een schat hoor.


Zondag zijn we terug gegaan en waren we benieuwd wat we in Delft aan zouden treffen. We lazen heel veel berichten van wateroverlast en een bliksem inslag niet zo ver bij ons vandaan. En de wolken voorspelde niet veel goeds.

Ik zat me te vervelen en heb de camera maar even gepakt en er zijn best mooie foto's uit voort gekomen.


Asperge velden in Limburg

Een pijler van de nieuwe brug van de HSL lijn over het Hollands Diep.


En Thomas, Thomas was blij dat we er weer waren. Hij gaat niet naar buiten als we er niet zijn. De buuf heeft van alles geprobeerd maar hij vertikt het. Of het nu is dat haar katten dan in de buurt zijn (we noemen ze samen al TNT, zal ik weleens apart plaatsen) Of omdat hij dan bang is dat wij hem niet meer binnenlaten. Hij is soms al heel bang als je gewoon de deur dicht wil doen.


Maar we waren weer thuis, meneer had weer even gespeeld en had zijn uitkijkpost weer in genomen.


En de volgende dag???? Hij was het lontje weer tegen gekomen en had me een mooie plek op zijn neus. Hij was weer de nacht buiten geweest na lang aandringen. Hij was toch wat bangig geworden door de onweer en was natuurlijk alleen thuis.

Geen opmerkingen: