vrijdag 28 augustus 2009

Za 22 t/m ma 24 augustus: Lekker lui weekend.

Zaterdag:

We moesten vandaag een hoop dingen doen. We moesten even naar ma voor foto's van pa en opa en oma, maar die moesten we eerst aflaten drukken en we zouden dan ook gelijk kijken voor drie lijstjes voor haar. Alleen toen we weg wilde gaan bleek dat Roy's achterband een beetje zacht was. Ik ook gelijk die van mij gecontroleerd en dat bleek geen overbodige luxe. Ik stond op het punt om een klapband te krijgen en het was een wonder dat het nog niet was gebeurt. Gelukkig kon ik gelijk een leenfiets mee krijgen van de fietsenmaker en konden we toch verder. Alleen toen was het wel al aardig wat later.

Bij de eerste ronde Hoven aangekomen was het aardig wat winkels af want we hadden echt aardig wat nodig. Ik stond bij de foto winkel en Roy is de rest gaan doen. En toen die terug kwam ben ik maar de rest gaan doen.

Bij mam aangekomen kon ze niet kiezen welke foto's ze wilde gebruiken. En Remy wilde graag de rest hebben dus die heb ik daar gelaten. En later heeft ze toch nog de foto's veranderd.

Toen terug naar de Hoven om bij de C1000 de rest van de boodschappen te doen en wat was ik blij dat we daarna naar huis konden. De leenfiets was toch niet alles en het vuurwerk vanavond met de fiets is niks en ook morgen een stuk fietsen zit er niet in dus wordt het BBQ en.

Zondag:

Zo lui als Thomas hier ligt voelde wij ons ook. En hebben ons dan ook niet druk gemaakt en hebben heerlijk gedaan waar we zin in hebben en dat was 's middags lekker doen waar we zin in hadden en 's avonds BBQen.

En de dieren waardeerde dat zeer. Tot zelfs Thomas lag ineens bij Roy op schoot en dat was een wonder. Normaal loopt die met een grote boog om Roy heen.

Maandag:

Vanmiddag kwam Roy thuis en die wilde vanavond nogmaals de BBQ aanzetten. Dus hup boodschappen gehaald en de BBQ nog een keertje aangezet. Voor de derde avond de yatzee-bak tussen ons ingezet en genieten van het weer. Je weet hier maar nooit wanneer het over is.


Toetjes gek zijn we alletwee wel een beetje en eigenlijk doen we het nooit. Nu dus maar eens extra.
En ondertussen genieten van de mooie lucht die weer aardig wat goeds voorspelt voor morgen.

Geen opmerkingen: