vrijdag 28 augustus 2009

Woensdag 19 augustus: Watergevecht.

Wat doe je op een tropische dag als de thermometer ruim de 30 graden Celsius is gepasseerd? En tel daarbij dat de oudste dame al terugkwam met de mededeling dat ze watergevecht wilde houden! We liepen de hele dag al iedereen gek te maken dus. Maar vooral elkaar gek maken en dat kunnen we goed op zo'n dag.

Tibor voelde de bui al hangen alleen dit keer wilde die gek meedoen. Oftewel hij liep danig voor de voeten en nat worden wil die toch niet.

Mijn Rambootje, alleen dit keer had die flinke tegenstand van de buurjongen en is die drie keer geraakt. Dat lukken de dames niet. Maar de buurjongen was een stuk handiger en sneller daarin. Alleen de plekken waarop de buurjongen Roy raakte waren minden. Tot zelfs een keer in het gezicht.
Danique vond de ballonnen niet hard genoeg gaan en heeft de emmers maar gepakt.


Jack vond dat mijn rug niet nat genoeg was en dus kreeg ik de volle lading. Koelde wel lekker af moet ik zeggen.

Het episch centrum bij de buurtjes in de tuin. En Isa de emmers en flessen maar vullen.

De buurjongen was ook rap met dat flesje. Ik heb ook een paar keer de volle laag gehad.

Roy en de fles was ook geen succes. Eerst kreeg Jack de volle laag en daarna ik nog even.


En de straat? Dat leek wel een oorlogsgebied maar wat hebben we een uur lang genoten en wat waren we drijfnat, maar wel lekker afgekoeld. En toen kwam mam ook nog even. Alleen heb ik me toch eerst maar even omgekleed en de kleren buiten gehangen.

Met dank aan Jaap voor de foto's. Het ging er zo wild aan toe dat ik de kans niet kreeg om de camera te pakken. Jaap heeft van boven achter het glas foto's gemaakt, ook hij durfde niet anders.

Geen opmerkingen: