zaterdag 15 augustus 2009

Vrijdag 14 augustus: oudste oogappel ook weer veilig thuis

Ja ja gelukkig is Isabelle ook weer thuis en moest ze gisterenavond eerst met de quad erop uit en daarna moest ze even Tibor, Ben en ons zien. En aangezien wij niet wisten wat we met de avond aan moesten en er niks wilde en niks op te tv was. En Chelsea al was opgehaald (Chelsea heeft vanaf woensdag bij ons gelogeerd). Was dat een leuke aanvulling. Roy is tot zelfs mee geweest om de honden uit te laten. Nou dan is het wel heel erg. Maar daardoor wist ik dat ze met de quad weg was en toen ik die aan hoorde komen ben ik naar buiten geracet, ik wilde perse me meissie even zien.

Ze was terug gebracht door haar oom en tante en die hadden hun hond meegenomen. Ik heb er altijd heel veel verhalen van gehoord en nu kon ik me er ook een beeld bij vormen. Ze was heel beduusd en dat was eigenlijk niks voor haar. Met Tibor en Ben heeft ze al kennis gemaakt door het hek heen en verder zien we wel. Alleen Toulouse heeft een nieuw doelwit. En dat vinden we allemaal minder. Ze kan niet langs hem heen lopen of ze heeft een haal te pakken en dat terwijl ze heel lief is met katten. Toulouse heeft dan ook al aardig wat klappen hangen en ze is er net. Dat wordt lachen het weekend.

Isa is ook Roy nog even gedag gaan zeggen en toen heeft Roy laten zien dat we nieuwe voorraad water-ballonnen hadden. Het weer klaart ook op en het wordt weer warm dus het wordt opletten geblazen. En het leukste.... het blijft waarschijnlijk de hele week zo en volgende week komen de neven en een vriend van hun uit Frankrijk en ze zaten zich daar al helemaal op te verheugen want dan konden ze het ook doen, maar we moesten wel mee doen.

Geen opmerkingen: