zaterdag 11 april 2009

Zaterdag 11 april: Eindelijk

Gisterenmiddag hebben we lekker gedaan wat we wilden. Er moesten nog wat boodschappen gedaan worden en dat was bij elke winkel Ships vergeten en ik had lekker geen zin om terug te gaan. Dan maar later terug, voor het avond eten had ik tenminste alles. Ik liep ook straal voorbij de vuilnisbakken en die van ons was nog niet terug. Die heb ik maar wel even terug gehaald.

Het eten was gezellie en ook Remy was hierheen gekomen. Eten hebben we ook buiten gedaan en na het eten heeft pap totzelfs even buiten gezeten. Niet lang, hij heeft even een sigaretje gerookt en is toen weer naar binnen maar het was een minuut of 5.

Ondertussen heb ik flink wat telefoontjes gepleegd en de reacties in de gaten gehouden. Allen reacties zijn begrijpelijk en het doet ons ook goed om ze te horen en te lezen en volgens mij heeft pap ze ook al gezien. Dus blijf lekker reageren op de blogs, hij leest alles, al zal die zelf niet veel erop reageren.

Nadat ze weggingen, hebben we even tv gekeken en gecomputerd. De honden uitgelaten en de katten aan de overkant verzorgd en om half twaalf waren we kapot en zijn gaan slapen. Op een vrijdagavond om 12 uur lagen we al in bed. En het mooiste?????

WE HEBBEN EEN KEERTJE DOORGESLAPEN.

Roy is twee keer wakker geworden en ik 1 keer. Om tien voor 8 kwam meneer Zwerver voor de deur mauwen en die binnen gelaten en de honden laten plassen en toen heerlijk terug. En toen werd ik wakker van de Vlieger van Andre Hazes. Toen ik de radio omzette kwam ik midden in een bruiloft terecht en na nog een keertje omgezet te hebben, kregen we Joep Meloen om onze oren. Als dat de toon voor vandaag zet dan kunnen we onze borst wel nat maken.

Geen opmerkingen: