vrijdag 3 april 2009

Vrijdag 3 april: Leverbioptie

Het begon vandaag al goed. Gisteren zijn we naar de poli van pa zijn arts gegaan omdat hij zoveel last van zijn buik heeft iedere keer en ook moet hij natuurlijk door met de trombose spuiten. Toen ik vanmorgen nog niks had gehoord heb ik maar eens gebeld. Het briefje lag nog steeds in het bakje en was nog niet bekeken. De secretaresse ging het nog tijdens het spreekuur bij de dokter neerleggen en dan zou ik terug gebeld worden. Ondertussen Roy even gebeld en daar was het een ramp op zijn werk, dus dat belooft veel goeds NOT. Nog geen kwartier later werd ik terug gebeld door de arts zelf. Ze wilde nog wat dingen weten en dat vond ik geweldig. Ik heb haar dan ook bedankt dat ze zo snel terug belde. Pap krijgt nu een sterkere pijnstiller en daarbij een laxeermiddel. Ook moet hij vanaf morgen weer aan de spuiten voor de trombose.

Even daarna belde ze van de Nederlandse Energie Maatschappij. Wie mij een beetje kent wist dat dat een foutje was. Ik heb ze netjes gezegd dat ik er nu geen zin in had en ze het ook niet moesten proberen. Toen ze vroeg waarvoor zei ik dat ik veel aan me hoofd heb. Toen ik Roy terugbelde met de beide verhalen schoot die in de lach.

Nu vanmiddag de bioptie zelf nog. Dat is pas om drie uur en dan kan ik in de tussentijd even naar de apotheek om de medicijnen te halen. Dus vanavond krijgen jullie de rest te lezen van vandaag.

Geen opmerkingen: