zaterdag 25 april 2009

Donderdag 23 april: Wij naar de huisarts

Ja ja wij moesten er ook maar even aan gaan geloven. Er waren een hoop dingen die nagekeken moesten worden en we konden het niet langer uitstellen.

Roy krijgt zijn suiker niet goed en moet dus voor de nacht erbij gaan spuiten.

Ik heb nog steeds een redelijk laag vitamine D gehalte. 36 Is aan de lage kant maar niet verontrustend, maar ik neem wel gewoon elke drie maanden de dosis in. Dan weet ik zeker dat dat goed gaat.

Ook had ik een vreemde smaak in mijn mond. Een metaalachtige smaak en dat was niet prettig. Maar dat was een neveneffect van een medicijn wat ik nu echt niet kan missen. Gelukkig is dat nu al een stuk minder.

Ook had ik een vervelende uitslag op mijn handen. Ja hoor exzeem te pakken, maar de zalf werkt fantastisch

Dus met een half uur stonden we weer buiten. Allebei weer met de medicijnen voor drie maanden en weer wat weetjes rijker. De huisarts kon niet geloven wat we vertelde en gaf me alleen maar gelijk dat ik af en toe even een spierverslapper in nam en knikte goedkeurend toen ik vertelde dat ik er nog 11 van de 14 had. Ik had er ook nog een paar, maar dat was te verwaarlozen.

Roy moet nu eerdaags naar de andere praktijkverpleegkundige om te leren prikken en voor de rest zien we het wel.

Geen opmerkingen: