maandag 13 april 2009

Maandag 13 april: Pasen.

Zaterdag nog even gauw wat boodschappen gedaan want na vrijdag had ik nog steeds niet alles in huis en hebben we 's avonds alvast wat eten voorbereid. Verder was het een luie zaterdag. (Alleen moet je geen halleluja bekeerders tegen komen. Toen werd ik een beetje agressief gek he?)



(de taart heb ik eerlijk gekocht)

Eerste paasdag was precies zoals een feestdag is bij ons. Eerst zorgen dat we alles op tijd afkrijgen (dat is even doorzetten zoals ik je kan melden) en dan lekker genieten. En genoten hebben we. Zeker omdat we eigenlijk de hoop tegen beter weten in laten varen en ons erbij neerleggen. Al vinden we het nog steeds niet eerlijk, maar daar kunnen we nu wel in ronddobberen alleen ontneemt dat onze tijd wat nog rest.

Om even voor half drie begonnen we aan de brunch. Behoorlijk laat en we hadden dan ook alleem flink honger. We hebben echt nog met zijn allen aan tafel gezeten en totzelfs pap heeft lekker zitten eten met zijn eitje toe (die beter was als in het ziekenhuis)

De mannen hebben heerlijk tv gekeken want je had Parijs Rubaix (voor de leken, dat is wielrennen) en wij hebben heerlijk buiten gezeten al was het wel een beetje koud. Remy en zijn vriendje hadden de honden meegenomen om lekker te spelen en te wandelen en zo deed iedereen waar die zin in had.







Pap is tot half 11 gebleven en mam ging om 8 uur naar huis en ik. Ik heb mijn zielige kat maar even gezelschap gehouden. Die is zaterdagavond thuisgekomen (veels te vroeg voor zijn doen) en had zijn pootje flink verstuikt. Tot vandaag toe heeft die hem nauwelijks belast en wil die ook niet echt naar buiten toe. Ja in de buurt van ons en in de veiligheid van de tuin gaat die wel, maar zodra de deuren dicht gaan weet die niet hoe hard die binnen moet komen.



Vandaag (maandag 2e paasdag) houden we het lekker simpel. Ik heb al een aardig tijdje bij de katten aan de overkant gezeten en heb ik heerlijk gelezen in de tuin. Toulouse wilde alleen maar aandacht en die heeft dus een aardig tijdje bij mij op tafel gelegen. Mulan gaat het liefst haar eigen weg, maar die houd je wel in de gaten. Maar goed vandaag komen ze weer terug.


En wat we verder doen vandaag???? Wie zal het zeggen!!!!!! Niet veel dus.....

Geen opmerkingen: