zaterdag 25 april 2009

Vrijdag 24 april: Update mamske

Mam moest woensdag in het ziekenhuis zijn om naar de internist te gaan en daar aangekomen blijkt het toch wel goed te gaan. Er zijn 2 van de 3 bloeduitslagen goed en ook was er al wat vocht weg. Alleen doordat ze niet genoeg kan bewegen gaat het langzamer. Maar ze mocht gewoon therapie krijgen, maar wel voorzichtig en niet al te belastend.

Donderdag is Roy erheen gegaan om Esther te verlichten en ook om zelf bij zijn moeder te zijn en wat blijkt. Ze kan 's nachts niet veel en heeft dan vaak hulp nodig. Ook heeft Roy vandaag lekker gekookt en ze hebben heerlijk zitten smikkelen.

Vandaag is ook de therapeut aan huis geweest en heeft ze andere oefeningen gekregen en heeft ze tips gekregen dat ze beter uit bed kan komen.

Morgen komt Roy gelukkig terug. Normaal vind ik het geen probleem om lekker alleen te zijn en een beetje aan te rommelen. Ik merk nu alleen dat ik veel onrustiger ben en ik gewoon naar verlang mijn hubbie om me heen te hebben. Maar goed gelukkig heb ik nu gezelschap. Onze oudste oogappel slaapt hier het weekend omdat haar ouders aan het toeren zijn met de motor met een gezelschap.

Geen opmerkingen: