maandag 30 maart 2009

The day's after

Vrijdag 27 maart.

We hebben allemaal redelijk geslapen. We waren allemaal kapot en uit het veld geslagen. Toen ik 's morgen opbelde om af te spreken met Remy voor de hals echo kreeg ik toch een vrij rustige mam aan de lijn en kreeg ik gelijk te horen dat mijn vader na zijn ziekehuisbezoek hierheen wilde komen. Dat heeft die in weken niet meer gedaan. Dus maar weer Roy opgebeld en het hem gezegd want anders had Roy misschien wel langer doorgewerkt en dat was dus ook zo.

Met Remy gelachen. Hij was op van de zenuwen en wist niet wat hem te wachten stond. We hebben het hem al drie keer verteld maar meneer is net als ik. Eerst zelf meegemaakt hebben. Hij had nog niet gegeten en gedronken toen die bij mij kwam en dat heb ik dus gelijk maar even de kop ingedrukt en hem laten eten.

In de wachtkamer was het druk en warm maar dat zijn we inmiddels gewend en het is vlak naast de MRI dus het is nog gehorig ook. Toen die aan de beurt was maar gevraagd of ik erbij mocht blijven want hij was toch te zenuwachtig. De dokter liet al doorschemeren dat alles goed was en dus konden we opgelucht ademhalen voor eventjes.

Om tien voor 1 stond pap al voor de deur en die heeft heerlijk met Roy tv gekeken en gekeuveld en ik heb ondertussen mijn ding gedaan. Toen we aan het eind van de middag boven zaten ging de telefoon. Of we toch alsjeblieft de spuit willen komen zetten want hij wilde het geeneens. Oke.

's Avonds daar heen en pap nam Roy gelijk mee naar boven. Jong Oranje voetbalde en dat was kaassie natuurlijk. Ondertussen zat ik met mam beneden en die brak toen. Ze kon er maar niet bij dat pap zo rustig was en wat ze zonder hem moest. Helaas kon ik daar geen antwoord op geven. Daarna kwam Remy thuis en hebben we nog een tijdje gepraat.

Zaterdag 28 maart

Vandaag is pap hierheen gekomen om lekker met Roy voetbal te kijken. Nederland Schotland. Alleen was het niet spannend genoeg. Ik heb boven lekker zitten hobbien. Daar had ik 's middags de spullen voor gehaald in Rijswijk. Lekker met Jack en Danique gestruind over de creabeurs.

Zonder 29 maart

Ik heb ze vandaag een beetje uit eigen belang hierheen gehaald. Dan kon ik vanmiddag gewoon scrappen. Waarom???? Omdat de grote cybercrop er weer was en dan wil ik wel meedoen al is het maar een klein beetje. Dus dan ook maar gelijk mee eten en dat kwam mam wel goed uit. Ze wilde even het huis uit.

Dus na de brunch ben ik nog maar even naar boven gegaan en heb wat gescrapt maar kreeg het lang niet af. Er ging dus vanalles mee naar beneden om daar verder te gaan. Mam en pap waren er inmiddels en mam zat bij mij aan de tafel. Ik had er even aan het scrappen, maar dat hield ze snel voor gezien. Nadat ook Roy beneden was gekomen was het bal. Roy en ma hadden een pact gesloten om mij te plagen. Zo kwamen ze erachter dat het zaagje toch wel scherp was en met een klein knijpertje kan je toch wel leuke dingen doen. Zo kan je hem leuk aan je oor hangen. Alleen vond mam het toch wel pijn doen.

De LO had ik nog op tijd geplaatst en tussendoor ook nog gegeten. Daarna had ma het wel gezien en pa het niet veel later ook. En kunnen we ons nu geestelijk voorbereiden op morgen. Dan moet hij naar de cardioloog.

Geen opmerkingen: