zaterdag 12 september 2009

Dinsdag 1 september: 4e vakantiedag deel 2: Joseph

Maar we waren wel om 18.30 uur thuis zoals we hadden gezegd. We moesten die avond nog door naar Joseph en daar had ik onwijs veel zin in.

Toen we thuiskwamen heb ik wat foto's van de dag aan mamske laten zien. Kleintje zat op dat moment weer eens te vervelen. Iets waar ze deze week haar hobby van had gemaakt. 's Morgen om 5 uur gaat ze rustig tussen onze kamers inzitten en begint dan flink te ja hoe zal ik het noemen want ik kan het geen klagelijk miauwen noemen. Dat ging echt door merg en been heen. We noemde haar dan ook feeks en die naam doet ze ook eer aan op deze foto.

Zet moeder en dochter naast elkaar waar dan ook en het wordt een zooitje. Dochterlief woont nu op haar zelf en ondanks dat ze mamlief heel erg mist doet ze het toch goed.

De musical was weer geweldig en ik had een betere plaats dan we hadden gereserveerd. Mam wilde in de rolstoel blijven zitten en dus kon ik op rij 7 plaats nemen in plaats van rij 21. We hadden alleen Freek niet. Maar zijn plaats werd ingenomen door Mathijs Pater en die was ook heel goed. Ik heb nu ook dingen gezien die ik de eerste keer niet heb gezien. Dat krijg je toch vaak als je dingen de tweede keer ziet.

Geen opmerkingen: