zondag 23 november 2008

Sneeuw

Wie mij een beetje kent weet inmiddels dat ik een zwak hebt voor sneeuw. Ga rustig 's nachts mijn bed uit om met Tibor te genieten van de maagdelijke witte wereld. Dus toen ik vanmiddag naar buiten keek om twee uur en zag dat het flink sneeuwde was ik dan ook flink vrolijk. Dus de honden oppakken en dan naar buiten. Alleen bleef het toen nog niet echt liggen.


Maar het bleef door sneeuwen en toen ik om 4 uur naar boven ging zag ik dat er inmiddels een aardig pak lag en toen Isa ook nog online kwam kon ik me niet meer bedwingen.


Ik aan Isa gevraagd waarom ze nog niet buiten was. Ze vond het te koud en dat kan ik me ook wel voorstellen voor haar. Maar ze kon het niet weerstaan en als ik met de honden naar buiten kwam, kwam zij ook nog even. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en dus gauw een warme broek aan en gaan met die banaan. Tibor helemaal door het dolle heen en Ben vond het maar zo zo. Toen ik bij de tuin van de meiden aankwam stond dametje Danique al aardig wat sneeuwballen te maken en die stapel groeide hard. Die kon het ook niet laten en liet zich geen twee keer zeggen om lekker met de sneeuw te spelen.


Kortom na een half uur bekogeld te zijn en het flink koud te hebben gekregen vond ik het genoeg geweest en Isa ook. Danique ging nog even vrolijk verder met de buurjongen.

En Thomas zullen jullie je afvragen? Die gaat gewoonlijk graag naar buiten, maar op de een of andere manier kwam die vandaag niet verder dan de deur.

Geen opmerkingen: