zondag 23 november 2008

Creabeurs Rijswijk

Ik ben vrijdag weer eens lekker op mijn gemakje naar Rijswijk geweest. Was al meer als 2 jaar niet geweest en wilde wel weer eens rond neuzen. Ik was al heel lang op zoek naar een heattool en die heb ik nu eindelijk. Zo kan ik alles wel opnoemen maar zie de foto.


Na nog wat gegeten te hebben ging ik naar de bus, maar had me verkeken op de tijd. Toen ik bij de bushalte kwam bleek die net weg te zijn. Ik naar de volgende halte, maar ja daar moest ik ook nog 20 min wachten. Het waaide daar niet zo heel hard en de lucht was niet zo dreigend. Dus ik loop naar de volgende halte. Die halte was verder weg dan ik dacht en de wolken gingen sneller dan ik. Bij de halte aangekomen is er geen bushokje en het begon net te hagelen. Ik was nog met mijn paraplu aan het klieren toen een bekende van mij met het busje stopte. Of ik mee wilde rijden? Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Toen ik goed en wel zat barste het los.

Conclusie! Nooit meer zo stom doen als je het weer niet vertrouwd!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: