dinsdag 11 november 2008

Het verhaal van mijn nickname

Er wordt aan mij toch regelmatig gevraagd hoe ik aan mijn nickname kom op het internet. Ik ben 10 jaar geleden anderhalf jaar van huis weggeweest en heb in een pension gewoond. Een toenmalige vriendin vroeg of ik mee ging internetten in de bieb van de TU. We gingen chatten op Ilse en ik moest een naam hebben. Dat werd toen meisje 20 jaar, later werd dat 21 jaar maar ik vond hem eigenlijk nooit leuk. Ondertussen was ik weer thuis gaan wonen en Remy was gek op 2 stupid dogs. Ik zocht een naam met een hond en dus was stupid dog(v) geboren.

Na een maand kwam er een of andere mrrv op mijn pad bij Ilse. Dat was Roy. Hij chatte altijd met een grote groep in een andere chatbox en daar ging ik dus ook heen. Na weer een maand flink veel gechat te hebben, gingen de dames en heren daar vervelen. Zolang ik mijn naam niet veranderde zeiden ze niks meer tegen mij. Ze waren het er niet mee eens dat ik me stupid noemde want dat was ik niet volgens hun.

Uit baldadigheid heb ik me toen cleverdog(v) genoemd. Dat werd wel geaccepteerd door de ploeg en zodoende heb ik al 10 jaar die nick en kent iedereen me op het net als cleverdog(v) en de vele verbasteringen die het inmiddels heeft doorstaan.

Geen opmerkingen: