zondag 16 november 2008

Heerlijk

Heerlijk wakker worden is het zo.

Pap en mam hadden een bedrijfsfeest en de meiden kregen de keus wat ze wilden. Isa had al heel lang gezegd dat ze weer eens bij ons wilde slapen. En dat is dan vooral omdat ze met Tibor wil slapen. En laat dit nou het enige weekend zijn tot begin januari dat wij nog vrij hebben. Dus zogezegd zo gedaan. Alleen was vandaag de grote cybercrop op het SA forum. Die heb ik met plezier afgezegd.

De meiden hebben heerlijk geslapen en hebben weer eens een hoop lol gehad. Tibor heeft de hele nacht op bed gelegen en ze hebben geslapen. Danique had nog even ruzie met de badkamerdeur en Isa op datzelfde moment met Tom die ineens op dook op hun bed en dus oog in oog stond met Tibor. En ik? ik heb als een blok geslapen en dus niks gehoord en dat is niks voor mij als de meiden blijven slapen. Maar ja dan moet je de avond ervoor ook maar niet om half vijf jaar je bed gaan zeggen ze.

En ga ik voor het ontbijt zorgen en dan zien we wel wat de dag ons gaat brengen.

Oftewel fijne zondag.

Geen opmerkingen: