donderdag 18 februari 2010

Zondag 14 februari: Naar de kermis.

Vandaag Valentijnsdag, we hadden van te voren al afgesproken dat we niks zouden doen en dus heb ik het ook maar niet gedaan. Wel hebben we genoten van vandaag.

Gisteren is het rond 20 uur gaan sneeuwen en dat deed het vanmorgen nog. De optocht in Maastricht is gedeeltelijk afgelast. Er mogen geen wagens mee rijden door de gladheid dat belooft nog wat voor morgen want voor hier is ook nog aardig wat voorspelt. Toch wilde mijn schoonmoeder er vandaag wel op uit.

We zijn dus naar de binnenstad gegaan en daar hebben we eerst wat gedronken bij de oude buurmannen van mijn schoonmoeder. Die zijn een friettentje begonnen in de binnenstad en dat was toch gezellig. Daar zullen we dan ook vaker gaan komen na de boodschappen.

Daarna zijn we naar de kermis gegaan en mijn schoonmoeder wilde weer wat nieuws in huis. Ze wilde een mand met allemaal knuffels erin. Dat heeft ze geweten. We hebben aardig wat knuffels voor haar verzameld. De grijpers waren geduldig en aangezien Roy daar goed in is was de kleine katten-mand die ze ervoor in gedachte was dus al te klein. Dus nu wil ze een grotere hondenmand gaan halen. Ook zijn we nog even de schuivers gegaan. Alleen ik was daar de enige die geluk had en wat punten kon verzamelen.

Bij het naar huis gaan heb ik toch nog wat sneeuw foto's gemaakt. Ik kon het toch niet laten en heb met de camera gepakt. Alleen ik kreeg er weinig tijd voor want de rest liep hard door, maar ik heb wel een paar mooie foto's kunnen maken.

Geen opmerkingen: