zaterdag 13 februari 2010

Woensdag 10 februari: Blijdorp in de sneeuw.

Vannacht zag ik al dat het sneeuwde en vanochtend zag ik dat er weer een aardige laag lag. Ik ben een rondje gaan lopen met de honden en toen heb ik mooie foto's kunnen maken.

 
Tijdens het lopen bedacht ik me dat het mooi zou zijn om naar Blijdorp te gaan. Ik had het me al eerder voorgenomen om met sneeuw erheen te gaan, maar of ik kon er niet komen of de sneeuw was alweer weg. Dus eigenlijk was ik er met sneeuw nog nooit geweest. Het was nu of nooit en Roy wilde met me mee dus gingen we erheen.

We waren er om 3 uur en het was er uitgestorven en de meeste dieren waren al naar binnen. Maar de gene die buiten waren die genoten er ook van en wij ook. Ondanks dat het koud was en af en toe zelfs nog sneeuwde.

Geen opmerkingen: