zondag 18 april 2010

Zondag 17 april: Nieuwe verslaving.

Allereerst mijn excuses. Ik heb mijn blog weer veel te lang niet bijgewerkt en zal dat deze week goed maken. Ik zie dat ik toch regelmatig bezoekers heb ook al krijg ik dan geen reacties, ik zie dat ik het niet voor niks doe.

Nu de reden dat ik deze week zo weinig berichten hier heb geplaatst. Ik heb een nieuwe verslaving erbij. Op het SA forum zijn ze bezig met ATC kaartjes maken of te wel Artist Trading Cards. Dat zijn gewoon kleine kaartjes waar ware kunstwerken van worden gemaakt en ik ben dus ook begonnen. Het is geweldig om te doen en heb 1 serie af en 1 bijna. Ik moet nog veel leren maar het leuke eraan is dat je erin kan groeien. Niks moet en alles mag namelijk. Ik zal ze van de week laten zien.

Nu ga ik eerst siƫsta houden. Ik heb deze week veel gedaan en dat breekt zich nu even op.

Edith > Oeps ik merkte dat ik de verkeerde maar aanhield. Bij 1 serie kan ik dat nog veranderen, maar bij de serie die ik klaar had niet meer. Balen.....

Geen opmerkingen: