maandag 19 april 2010

ATC serie Ratatouille.

Eerst heb ik op een stevig wit A4tje lijnen getrokken met witte wasco. Daarna het ik met de kleuren 311 Vermiljoen en 578 Hemelsblauw (Cyaan) Ecoline van Talens het blad vol gesmeerd met om en om de kleuren en daardoor kwamen de witte lijnen naar boven. Daarna heb ik erover heen gespoten met Walnut gold glimmermist en dat gedroogd met de heattool. Daarna heb ik er nog een laag Suede erover heen gespoten en weer gedroogd met de heattool en even afgedept met een stukje keukenrol en dan nog even een uurtje aan de kant gelegd.

Nadat de kaartjes waren gesneden en de stickers van de figuurtjes van Ratatouille wat meer waren bijgeknipt, heb ik eerst een vierkantje met ?????band op de achtergrond geplakt om daarna de sticker erop te plakken en dan is dit het resultaat.


Overzicht


Deel 1 (te ruil)


Deel 2 (te ruil)


Deel 3 (te ruil)


Deel 4 (niet te ruil)


Deel 5 (te ruil)

1 opmerking:

Marijke zei

ik vind het atc'tje met de 2 muisjes wel schattig
ik plaats straks ATC's op mijn blogje, misschien heb je wel zin om te ruilen