woensdag 24 maart 2010

Zaterdag 6 maart: Barchem in Delft op bezoek.

En dat kwam door een simpel lootje wat niet goed te bekijken was en waar ik van Margo commentaar op kreeg. Ik heb er toen maar onder gezet dat ze hem dan maar in het echt moest komen bekijken en dan kon ze ook de rest zien. Ik ben aardig lui met alles hier laten zien. Met de maand januari schoot ik dan ook al aardig op.

Toen ik de volgende ochtend online kwam kreeg ik dan ook gelijk reactie. Margo vroeg of ik het meende en mijn antwoord erop was dat we maart weinig afspraken hadden in het weekend en dat ze welkom waren. Alleen had ik Roy nog nergens van op de hoogte gebracht. De afspraak was snel gemaakt en toen moest ik nog tegen Roy zeggen dat we dat weekend gelijk bezoek kregen.

Zaterdag was het dan zover en ondanks dat er weer een weers-waarschuwing was afgegeven omdat het weer kon gaan sneeuwen, was het die zaterdag droog. Om twee uur waren ze bij ons en hebben we eerst wat gedronken. Daarna zijn we een stuk gaan lopen. En ondanks dat we geen uitgebreid bos hebben en een leuk koffietentje hebben we ons we vermaakt. Al speelde de verkoudheid bij mij nog steeds een rol.

Terug gekomen zijn we nog even naar huis gegaan en heb ik de beestjes verzorgd en heb ik de mappen met lootjes gepakt. Daar waren ze wel over te spreken en dat is dan toch wel leuk. Verder nog even lekker gebept en toen naar de buurman gegaan. Ja we hadden tafel gereserveerd bij de Chinees. Lekker makkelijk maar vooral heel lekker en heel gezellie.

Na afloop thuis nog wat gedronken en tv gekeken en toen zijn ze naar huis gegaan en wij nog even naar boven en toen naar bed. Het was een schitterende dag geweest. Alleen zijn helaas de foto's mislukt. Ik moest vaak achter de rest aan hobbelen en daardoor zijn ze bewogen.

Geen opmerkingen: