woensdag 3 maart 2010

Vrijdag 25 februari: Ziek.

Om een lang verhaal kort te maken. Vorige week woensdag begon ik met hoesten en dat is eigenlijk nog niet over. Ik heb vorige week vrijdag met de HAP gebeld en kreeg ik codeïne om de hoestprikkel en de pijn die erbij kwam kijken te onderdrukken. Zaterdag nogmaals gebeld omdat het hoesten te erg bleef en toen moest ik langskomen. Daar bleek toch wel dat ik een beginnende luchtweginfectie had. De dokter die me onderzocht vond het dan ook beter om toch met een Antibiotica te starten voordat het erger werd en naar mijn longen zakte. En dus heb ik heerlijk hoestend en rochelend de week door gebracht.

Maar dat was nog niet alles. Roy liep ook alweer een tijdje tegen ziek, zwak en misselijk aan en alsof de duvel ermee speelt. We waren weer eens samen ziek en goed dit keer. Dus de honden zijn nu eens geen aandacht te kort gekomen, maar wel beweging. Dat maken we dan ook wel weer goed met ze. Het lekkere weer komt er weer aan en dan is het flink veel wandelen met of zonder picknick.

Geen opmerkingen: