donderdag 17 juni 2010

Dinsdag 1 juni: Een levensteken.

Ja ja ik leef nog. Alleen had ik even geen zin om mijn blog bij te houden. Niet dat ik geen leuke dingen heb gedaan, juist in tegendeel. Alleen mijn hoofd stond er even niet naar. Er zijn weer dingen gebeurt in de nog kleine familie die ik nog heb en dat is me even niet in de koude kleren gaan zitten. Op dit moment dunt die familie dan ook alleen maar uit.

Ik zal nog wel even in vogelvlucht een aantal collages plaatsen van wat we allemaal hebben gedaan de afgelopen maand en dat is een hoop.

Zaterdag 17 april: Forumdag.



Vandaag was er weer een forumdag van het SA forum en dit keer kon ik gelukkig wel. En ik heb genoten. Angelique het was gezellig in de trein en het stukje wandelen ;-)

Donderdag 22 April: Roy jarig.

Ja ja voor iemand waarvan we niet dachten dat die ouder zou worden als 33 is die inmiddels 41 en gezond en kunnen we nog jaren vooruit.

Dinsdag 27 april: Fietsen
Ja ja we hebben de eerste fietstocht van het jaar er weer op zitten. We zouden maar een kilometertje of 15 a 20 fietsen alleen is het uiteindelijk 33 kilometer geworden. Dat voelden we dan ook wel even.

Woensdag 5 mei: Bevrijdingsdag.

Vandaag zijn we lekker met zijn tweetjes naar Den Haag geweest voor het bevrijdingsfestival en we hebben genoten.

Donderdag 6 mei: Blijdorp met de Kraytjes.

En we hebben weer genoten. Nu moeten we ook weer snel gaan want er zijn jonge tijgers geboren.

Zondag 9 mei: Moederdag in het Zuiden.

We waren veel te lang niet geweest en dus zijn we even op en neer gegaan en we hebben genoten. Zeker van de verraste blik van mijn schoonmoeder.

 Zondag 23 mei: de Kraytjes bij ons barbecueën

Het pinsterweekend hadden we weinig te doen en dus hebben we de buurtjes maar gevraagd of ze zin hadden om te komen eten en aangezien het lekker weer beloofde te worden hebben we besloten om de barbecue aan te zetten en we hebben dan ook tot tien uur buiten gezeten en genoten. Ook is Viper voor het eerst echt bij ons in de tuin geweest en dat belooft wat voor de rest van de zomer.

Geen opmerkingen: