dinsdag 5 januari 2010

DD Donderdag 31 december: Oud en Nieuw vieren in Limburg.

Vandaag uiteindelijk toch naar het Zuiden gereisd. Eerst was het onduidelijk of we de honden wel verzorgd achter konden laten (de kat wordt altijd verzorgd). Maar mam en Remy komen hier slapen en dus kunnen we gaan. Toen was het de vraag hoelang we konden gaan. Nou dat wordt niet lang want 2 januari moet Roy werken en dat vond mijn schoonmoeder begrijpelijkerwijs niet leuk, maar het was niet anders.

Vandaag was het nog maar de vraag of we er uberhaupt wel kwamen. Tussen Dordrecht CS en Breda CS was geen treinverkeer mogelijk door het weer. En de omleidingsroute die we dan normaal pakken was ook maar de vraag of dat goed ging. Want op Utrecht CS had een brand gewoed in een kastje. Daar waren ook al flink wat vertragingen. Maar vlak voordat we de trein in stapte kregen we te horen dat we normaal konden reizen.

In limburg aangekomen was het eerst tante Elly begroeten. Die was er nog net en nog even mijn nieuwe speeltje laten zien en gelijk wat foto's van onze beestenbende. En ze hebben dubbelgelegen. Dan mogen jullie raden welke foto ik vooral heb geshowd.

Daarna even een broodje met een kop soep gegeten en toen kwamen de eerste gasten al. We waren uiteindelijk met zijn zevenen en dat was een heerlijk ploegje kan ik je melden. Ik heb totzelfs mogen knuffelen met Binky, maar die was ook wel goed bang dus dat knuffelen kwam hem alleen maar goed uit.

Wat we vooral hebben gedaan was veel gepraat met op de achtergrond muziekprogramma's aan. Tot twee keer toe kwam you'll never walk alone voorbij. Beide keren heb ik hem gelukkig niet gehoord. Ik wilde vanavond geen verdriet hebben om pap. Dat had ik wel in stilte.



Binky op zijn favoriete plek



Roy en Ben in gesprek



Gewoon een mooie foto van Binky



Roy klaar om te proosten.

Geen opmerkingen: