woensdag 27 januari 2010

Brief aan mijn vader

Delft 27 januari.

Ha die pa.

Gisteren was je jarig. De dag was raar en leeg. Ik was ziek en ik mistte wat, maar dat is de laatste maanden wel vaker. Vorige week konden we eindelijk naar je graf toe. Het weer van de afgelopen weken zou je geweldig hebben gevonden. Oke alleen niet om naar je werk te gaan want dan moest je met de tram en totzelfs die heeft een dag niet gereden. Chelsea vond het in ieder geval geweldig.

Van het weekend waren we in het zuiden en kwam Pap, kun je me horen van Yentl voorbij. Ik kan dat nummer maar niet luisteren, ook naar de muziek van de begrafenis kan ik nog niet luisteren. Maar 1 nummer spant de kroon. You'll never walk alone zit even in de ban. De laatste foto van ons vieren komt regelmatig voorbij op de fotolijst en voorlopig is dat even genoeg herinnering.



Nou ik ga zo maar weer boodschappen doen. Voor vanmiddag voorspellen ze weer regen of sneeuw en de grond is bevroren. Nu kan ik dus nog lopen. Doe je opa en oma de groeten en tot snel weer.

Liefs Tammie.

Geen opmerkingen: