zaterdag 4 december 2010

Donderdag 2 december: Weer bij de dokter geweest.

En ik heb het eindelijk zover. Ik ga me bloed weer laten onderzoeken op b12 tekort en ik ga daarna beginnen met een b complex te slikken. De dokter wilde gelijk wat meer dingen testen en dus gaan we maandag maar bloed laten prikken en daarna beginnen met de nieuwe medicijnen. Ik hoop echt dat ik met 2 maanden een verschil ga merken.

Oke ik moet alleen eerst kijken of ik er tegen kan. Ik en vitamines zijn geen goede combi, maar dat zien we dan wel weer.We gaan gewoon uitproberen.

Vrijdag bel ik met mijn moeder en wat hoor ik tot mijn verbazing. Remy moest van de week ook weer bloed prikken en wat blijkt. Ook zijn b12 was te laag en moet aan de tabletten. Zo dokteren we nog even door met zijn tweeën.

Geen opmerkingen: