maandag 30 augustus 2010

Levensteken

Ik heb even geen zin gehad om mijn blog bij te houden. We hebben het lekker druk gehad met van alles en nog wat en als je eenmaal achterloopt dan gaat het je tegen staan. Dat is hier dan ook weer gebeurt en als je dan ook geen reacties krijgt van mensen dan vraag je je helemaal af waarvoor je het doet. Toch mis ik het te erg en dus gaan we weer gewoon verder. Alleen zal ik in het kort uit leggen wat er de afgelopen tijd is gebeurt en gaan we daarna verder met waar de vakantie. Ja ja Roy heeft tweeënhalve week vakantie.

Remy heeft een week in het ziekenhuis gelegen met zijn tweede klaplong. Hij voelde het gelukkig gelijk en heeft gelijk gehandeld maar als je om half 2 's nachts een telefoontje krijgt dan gaan de ergste dingen door je hoofd. De spoed was bekend terrein en helaas hebben we er weer tot half 5 gezeten die nacht. Maar met een week was Remy weer thuis en konden we weer verder.

Esther en mamske zijn een weekend naar Scheveningen gekomen en dus hebben we heerlijk genoten aan het strand en van hun aanwezigheid.



Verder hebben we vooral genoten van dagjes weg met vrienden en van het kleine beetje zon wat we hebben gehad.



Ook hebben we een paar keer op verzorgbeestjes moeten passen en dat was geweldig. Vooral "kleine" Viper heeft ons vaak laten lachen. Die heb ik dan ook omgedoopt in Spook. Geloof me, dat is ze. Nu loopt ze vaak de laatste ronde met mij mee. Daar ga ik dan met 2 honden en 2 katten. En mensen maar raar kijken. Tja ik kan er niks aan doen dat mijn beestenbende steeds groter wordt en het zo goed kan vinden met de buurtkatten. Alleen tussen Thomas en Mulan en Toulouse zal het nooit gaan.



En nu! Nu zitten we in het zuiden en genieten we van lekker doen waar we zin in hebben. (zie boekentip)

1 opmerking:

Irene zei

dat was even schrikken met je broertje1 gelukkig gaat t weer wat beter....mooie foto's tot dusver...geniet nog even verder van de vakantie!

gr irene